Introduce Yourself!~

Go down

Introduce Yourself!~

Post  Admin on Thu Jul 01, 2010 8:03 am

Take some time here to introduce yourself.
Be sure to include hobbies, your name, ign, place, etc. ;D
DO NOT ADVERTISE OTHER SERVERS OR YOU WILL BE BANNED.
DO NOT START A RANDOM FIGHT OR YOUR ACCOUNT WILL BE DELETED.


Last edited by Admin on Thu Jul 01, 2010 9:01 am; edited 1 time in total (Reason for editing : o.o;)
avatar
Admin
Admin

Posts : 10
Join date : 2010-07-01

View user profile http://maplevoyagebeta.omgforum.net

Back to top Go down

Hello^^

Post  pwhahaha on Fri Jul 02, 2010 2:13 pm

Hi hello Smile
I am Julie<3
I am asian, and I love my friends Very Happy
I hate it when people are mad or sad at me, because I can't stand the fact I hurt someone. I can be really fun and random at times, so beware >Very Happy.
I'm 16, and live in New York. (Sadly not the city D:)
I love the color blue and...Yeah pretty much it :3
avatar
pwhahaha

Posts : 6
Join date : 2010-07-02
Age : 24
Location : New York

View user profile

Back to top Go down

About ; ~~~..:Karen:..~~~ :D

Post  Admin on Fri Jul 02, 2010 2:22 pm

Hi.
I enjoy playing private servers, reading anime, watching movies, eating... asian food, making videos, making banners, making sigs, drawing, etcetcetcetc.(;
I dislike people who think they have the power to everything, when they honestly don`t.
I absolutely like/love nice, caring, & hyper people.
I am currently single, unmarried. I do not date online, (LOL)
But I did currently fall in love with someone this week.
Sometime in this week, I will ask him to join this server.. ahah.
Anyways,
Yes, i DID make the banner, planning to change it tho. Razz
I do not enjoy spammers(unless they're spamming about me, ROFL), hackers are awful too, and so are scammers.
I've been scammed, A LOT. Haha, trust me. ^^;
I am nice (that's what they call me O_o)
I LOVE to laugh. :3..<3
&.
Mostly.
I like to be myself.
Very Happy
Yeah. Well.
Is there any need to say more? I don't really know. x3
I guess this is the end. Bye~~Very Happy

~Admin Karen
avatar
Admin
Admin

Posts : 10
Join date : 2010-07-01

View user profile http://maplevoyagebeta.omgforum.net

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!~

Post  David on Wed Jul 07, 2010 4:35 pm

Hey guys,
My name is David.
I love to watch anime, love to listen to music, love talking, eating, sleeping. Very Happy
I don't like cocky people and people who don't have anything good to say at all.
I love talkative people and people that help out others.
haha, i love to talk and to hang around. I love to help others out and make friends.
Oh right i almost forgot , Im 15 and live in Philadelphia PA.

-David




David

Posts : 2
Join date : 2010-07-07

View user profile

Back to top Go down

@David

Post  pwhahaha on Fri Jul 09, 2010 6:54 am

Why do i have a feeling ik you o3o
avatar
pwhahaha

Posts : 6
Join date : 2010-07-02
Age : 24
Location : New York

View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!~

Post  David on Fri Jul 09, 2010 8:49 am

You do ? D:

David

Posts : 2
Join date : 2010-07-07

View user profile

Back to top Go down

About Diana :]

Post  HaruHaru on Fri Jul 09, 2010 5:11 pm

Hey im Diana Very Happy
I enjoy Reading Manga, Watch Anime, Talk to random people, Playing Maplestory and i sometimes like teasing people for fun <333 hehe
I hate those type of people who thinks their all that or something.
I Love And like people who are honest, Nice, Active, That can enertain me :3, and Does random stuff Razz
avatar
HaruHaru

Posts : 1
Join date : 2010-07-09

View user profile

Back to top Go down

LOL ITS ME ?

Post  Fateiish on Sat Jul 10, 2010 5:23 pm

HAI GUYS .
THIS IS AMY .
i dont really know how to intro myself , so .
err . thinks* . im a girl ( 15 ) . i live in usa-cali-sf.
i came here for karen . <-- and i wanna try ps too . ;D
and i want to meet new people too .
im friendly too .

thanks for reading . ;]
avatar
Fateiish

Posts : 2
Join date : 2010-07-10
Age : 23
Location : CALI - SF

View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!~

Post  pengWIN on Tue Aug 03, 2010 5:33 pm

htdfhdfz
avatar
pengWIN

Posts : 1
Join date : 2010-08-03

View user profile

Back to top Go down

Yello!

Post  xSuzie on Mon Nov 22, 2010 7:17 pm

My name's Suzie :]
I like anything dealing with art, music, or sports!
Also other entertainment like anime, manga, books, etc.
I'm 100% asain (S. Korean) [not born there though].
I live in Baton Rouge, La.
I hate people who are liars, cheaters, hackers, etc.
If you want to know what type of person I am, just talk to me and find out. I won't bite. xP
I try to accept most people for who they are. Most of the time I don't really have to try. Like idk how to explain it, but I just be myself and I naturally just accept you........ o-o ...........Idk!
[Warning]: I can talk a lot if I want to. >:]
Ermm yea..
If you want to find out anything else feel free to ask Very Happy
OH! ANNDDD I love food. :] ~Just saying >u<

avatar
xSuzie

Posts : 1
Join date : 2010-11-22

View user profile

Back to top Go down

Re: Introduce Yourself!~

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum